Succesverhalen

Is Sourcing Masters iets voor jou? Laat onze klanten vertellen over hun succes. 

Dankzij onze LinkedIn-strategieën vinden deze bedrijven sneller de juiste kandidaten. Van moeilijk vervulbare functies tot schaalvergroting zonder extra personeel. Ontdek hoe wij het verschil maken. 

Ontwerp zonder titel (46)

Minder afhankelijk van bureaus, meer grip op hiring

Trustpilot bespaart tienduizenden euro’s aan wervingskosten

Dankzij Sourcing Masters besparen ze nu duizenden euro’s per hire, zijn ze niet meer afhankelijk van bureaus en hebben ze volledige controle over hun wervingsproces. Bovendien bouwen ze aan een waardevol LinkedIn-netwerk voor toekomstige groei.

Ceagan Codrington ​- Trustpilot

“We hebben nu meer controle en besparen duizenden euro’s per hire.”

Ceagan Codrington ​- Country manager Benelux Truspilot

15

interviews ingepland binnen 7 dagen

443

relevante professionals toegevoegd aan hun netwerk

70%

respons op berichten in meerdere campagnes

Stiek logo Sourcing-Masters

zonder extra fte's in te zetten

Schaalt slim met Sourcing-Masters

STIEK heeft nu vier keer zoveel bereik en plant structureel meer gesprekken in met relevante kandidaten – terwijl de workload voor het team gelijk bleef. Dankzij de aanpak van Sourcing Masters kunnen ze continu opschalen, zonder dat het ten koste gaat van tijd of kwaliteit.

nienke

“We hebben meer bereik dan ooit en alles draait op automatie. Dit is schaalbare sourcing zonder hoofdpijn.”

Nienke van der Eng – Recruiter & Directieassistente

 

7000+

connectieverzoeken verstuurd

1900+

Nieuwe connecties

1000+

reacties van kandidaten

Ricoh logo Sourcing-Masters

zonder extra fte's in te zetten

Wint kostbare tijd met Sourcing Masters

Zonder extra werkdruk bouwt Ricoh Nijmegen nu aan een sterke en continue talentpipeline. Dankzij de geautomatiseerde campagnes van Sourcing Masters worden relevante kandidaten automatisch benaderd, opgevolgd én toegevoegd aan hun netwerk.

1583763289611

“We hebben geen eigen recruitmentteam nodig. Alleen de juiste tooling en die hebben we nu.”

Stefan de Groot – Ricoh Nijmegen

 

2 dagen

Binnen 2 dagen stond de eerste campagne live

250

Relevante professionals werden benaderd

Eigen naam

Alles uit eigen naam gedaan